ni är mitt allt

Pappa, det finns inget jag avskyr mer än när vi sitter i bilen med radion på och du ALLTID säger "Vad heter denna sångaren? Vem har skrivit denna låten?". Men det skulle kännas tomt om du inte sa det varje gång vi åkte bil och jag skulle inte byta ut det mot något annat i världen. Det är sån du är, envis, och det är därför jag älskar dig så högt. Mamma, det krossar mitt hjärta att höra dig klaga på dig själv och hur du ser ut. Att höra att du inte är nöjd med knappt någonting hos dig själv, när du i själva fallet är så himla vacker. Du säger att jag är söt, men vem tror du jag har fått det ifrån? Inte pappa iallafall... HOHO! Och Lina, vi bråkar och tjafsar nästan varje gång vi ses - fastän vi inte syns så ofta nu för tiden. Jag skriker åt dig, du skriker åt mig, vi kör "the silence-treatment" ett tag och ger varandra onda ögat - precis som systrar gör. Och Henrik vi ses inte allt för ofta heller men när vi gör det så får du mig alltid att skratta & kommer med bra tankar & råd som bara en storebror kan. Det finns inga andra i världen jag skulle offra mitt liv för, som för er.








Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså, här sitter du o skriver om mig fast jag inte vet det:-)! Jag har väl aldrig skrikit åt dig älle?!!



kramen

2010-10-01 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0