nae.

Idag spelades match numero dos. Denna gång hemma mot Aneby, det gnälligaste laget någonsin! Men deras lagkapten tog priset, tjatade fan hål i huvudet på alla. De fick iaf två gula kort fast de borde fått minst lika många röda! Tyvärr slutade matchen 0-3. Men det var en sjukt kul match, alla vi i TSK fick oss många goda skratt åt hur jäkla pinsama Aneby var.
Också synd är att jag fick en sjuk smäll på vänster knä, har galet ont. Men det är inget lite kärlek kan fixa. (:

Annars har denna veckan varit bra, fast väldigt stressig. Tisdag & onsdag åkte jag till jobbet, till skolan & tillbaka till jobbet. Lite sömn & ingen mat & skola, speciellt matte är ingen bra kombo för denna tjej. Har fortfarande inte gjort min läxa men imorgon MÅSTE jag till far min & få hjälp.

Kul nyhet är att jag ska på intervju på onsdag. Hoppas att det leder till något bra. :D

Nu blir det soffa & kärlek.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0