Lünd - Malmö

Jag har nog aldrig vaknat innan min mor, men idag var jag minsann uppe innan henne. Hon hoppade ur sängen & mot köket för att påbörja frukosten i nya stugan. Min första frukost där. Tomt men mysigt som attan.
Sedan var det dags för mig, mor & far att åka till IKEA Svågertorp & hämta kärrra & syster i stan. I Lund hämtade vi det sista i huset & sedan var det bara att börja bära .. fyra trappor upp! Om & om & om igen. Jisses vilket träningspass det blev. Nu har mor & far lämnat mig här i systers vård & vi har ätit god middag & kollat på 'Kungarna av Tylösand'. Nu dricker jag vin under tiden så pillar Lina med att få in alla dessa saker. :D Sedan ska vi ut & ta ett glas vin .. om vi inte somnat.
Fint är det här iaf, om man bortser från silverfiskarna i taklampan i badrummet! Wierd.
Kanske kommer upp en bild på stället imorgon.
Aa däe äe spikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0