bubblesbubblesbubbles!

Helgen har varit sjukt bra!
Fredag. Börjades med att stressa in till stan för att vaxa ben sedan hem för dusch innan jag begav mig till rådhusparken för en hel del metal (?) öl & bara känna sig som femton år igen! Galet härligt! Drog sedan vidare för att möta upp Matt på till Pipes of Scotland för en snabb öl & lite häng hos hans vän. Försvann dock hem ganska tidigt för att få besök, vilket var sjukt fint. Besöket försvann runt fyra på morgonen & jag slängde mig i sängen leendes.

Lördag! Hängde på Ikea & Ica Maxi med Terre, fick sjukt mycket bra saker köpt. Vi åkte hem till mig & gjorde bakad potatis!! MUUUUUMSS! Terre hoppa med bussen & jag gjorde mig iordning för att hämta Pernilla & åka till lite förfest. Åkte in till stan, var på Twin i .. 45 sekunder, gick till rådhusparken - kände mig gammal (!) .. åkte hem. (: Där jag även denna natt fick härligt sällskap.

Söndag. MORS DAG! Vaknade sent som attan & stack iväg som ett skott för attt köpa blommor till mitt hjärta. Mötte upp mor, far & bror på golfbanan, åt en god lunch & väl hemma bjöds det på mammaochfia-bakad jordgubbs&rabarberpaj! YUM! Mor & far visade även bilder på en stuga de varit & tittat på ute på Visingsö. Såg ut som ett litet paradis. Hoppas verkligen att de tar tummen ur & köper det!

Idag har det bara jobbats. Uscha. Vi har bytt system idag villket visserligen gick bra med ack så krångligt man måste göra saker & ting!
Far var här en sväng nyss & hjälpte mig att mäta lite stuff till badrummet. Jag måste verkligen ha ett skåp någostans!  

Nu ska jag öppna en öl & sätta mig på ballen & bara njuta av att det inte regnar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0