Cravings!

Igår hade vi trivseldag med avdelningen på jobbet. Det blev en mycket lyckad kväll med sjukt god mat, mycket vin, lekar & skönt häng! Sedan hämtade jag Pernilla & vi tog oss en sväng på stan. Kvällen slutade dock väldigt abrupt när vi hittade en man, som blivit misshandlad, ligga mitt på Östra Storgatan blödandes från bakhuvudet.

Idag vaknade jag sent (med ett leende på läpparna) & hade sjuka cravings efter bl.a. amerikanska pannkakor. Så jag tog med mig Terre & åkte till hovlätt för att låna köket. Maaaj GAAAAAD vad gott det var!!!! Sedan har Terre varit helt fantastisk med att knåpa ihop denna söta blogg till mig. Big spank till DIG! Sedan tog vi & åkte hem till mig för att direkt gå på en snabb promenad.

Här kommer maaaaasssscha bilder från helgen!




Mitt kickass gröna lag som vann hela 4 kampen!




Team lila.




Team blå.




MAAAAAAAAAAAAAAAAT!




Efterrätt.




Gunga gungan.




Bara för att det är så sjukt kul!




Pankejx!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0