vilken hot dog!

Faen vad jag älskar att vara i Stockholm!
När jag anlände i lördags var det kallt & jävligt. Jag var nog även lite rädd för att alla skulle knuffa omkull mig & kalla mig lantis. Men icke jag kom ut till hotellet i Bromma hel. Slängde i mig en kalasgod pizza & drog in till Skeppsbron för första samlingen & jag kände mig ganska skeptisk. Vi gick en rundtur i 'Haga slott' & i alla barer & matbarer. När turen var klar & vi satte oss ner för en öl på pråmen så kändes det sjukt bra!!
Började jobba kl 12 i söndags, visste inte riktigt vad jag skulle förvännta mig, slängdes in i jobbet fort & allt rullade på. Vi är ett riktigt skönt gäng i 'matbaren', vi säljer wraps, taffel, bakelser (drömmer mardrömmar om dessa jäkla bakelser) & dricka, vi kommer från helsingborg och ända upp till gävle. Har mest hängt med två sköna från Kalmar, Ted & Elinor, kanonsköna!
Både måndag & tisdag klädde jag ut mig till korv, eftersom någon varit så underbar & köpt två korvdräkter, dansade runt & lockade folk att komma & besöka oss. Sjukt kul & ettt bra sätt att få upp värmen eftersom det blir kallt fram mot kvällarna.
Igår, onsdag, gick jag på stan med Fredrik från Västerås. det blev en lugnt & skön dag med många smoothies. Sedan direkt till jobbet kl 19-23. Jag & Ted slängde i oss en öl på pråmen & sen hem för sömn.
Alldeles strax ska jag, Ellie & ted till Gröna Lund & strosa. Jag hoppas på attt vi ska ta färjan över!
Ikväll ska bla jag & Annika, från Gävle, till Kungsträdgården för Sveriges största möhippa som Mix Megapol anordnar. Blir massa artister & dans!

Bilder kommer snart!

Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh! Va gött de verkar! Blir så pirrig o glad när ja läser om din vistelse! :) Men snart får du komma hem, för då ska de pratas hemlisar.... Kjaaaaam!

2010-06-17 @ 13:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0