reunion

Idag har jag & Therese Karlsson äntligen träffats efter en låång ofrivillig paus. Vi två gick på gymnasiet ihop men inte riktigt haft tid att träffas efter studenten. Men idag blev det av & hon är lika fantastisk nu som då! Skönt med människor som är lika barnsliga & töntiga som jag (inget illa menat Tessan <3 ) Jag åkte till henne direkt efter jobbet (eller ja, jag hann ju självklart med bolaget också) & hängde på hennes gård - solade & pratade ikapp oss. (: Mer av det, tack! Förutom skönt häng så har jag även fått lite färg på kroppen. Yum!
Nu sitter jag på ballen - lyssnar på LAF, dricker öl & mår bra, simple as that! LOVE IT!




2005 - på 'Tapeten'


Kommentarer
Postat av: Tess

Du är lika fantastiskt nu som du! Mer av oss och våra barnsliga prat...!<3

men fröken,vad är det för kort du har hittat? Du är lovely men hur ser jag ut?

Jag röstar för vin på din balle nästa gång!

Pusss!

2010-06-07 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0