Nationaldagen 2010

Jag öppnar ögonen kl sju på morgonen & möts av ett leende. Helt klart ett av de bästa sätten att vakna upp på. Vi ligger kvar till nio då alla 'måsten' fyller mitt huvud, MÅSTE ut till hovslätt,  MÅSTE tvätta, MÅSTE laga mat, MÅSTE hinna in stan igen innan kl ett. Säger hej då. Byter snabbt om springer ut genom dörren & möts av den ljumna morgonluften & av ett lugn. Väl i hovslätt slänger jag på min bikinin, lägger mig i solen & .. somnar. Vaknar upp svettig & lika trött som innan, duschar & kommer in till stan prick kl ett! Möter upp Gabbi & senare Matt i parken. Vi plockade på oss ett gäng flaggor & viftar på. Satte oss direkt tillrätta på 'Twin' för mat & öl (cola för min del). Kl tre var det dags för nationalsången, så himla vacker, dock är det synd att vi oftast bara sjunger de två första verserna.
Runt sex åker jag & Gabbi till mjölkafållan i Hva. Grillning, öl & kortspel står på menyn. En helt klart underbar nationaldag!
PUSS



Gabbi



Matt



Moi



Magnus



Häng



Spela kort & förlora



Elsa & Gabbi



Mer häng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0