Mot stockholm

Om cirka sju timmar ringer klockan & det är dags att börja en ny dag.
Men denna dag ska jag till Stockholm! Det blir ett kärt återseende eftersom jag inte varit där sedan jag gick i sjuan & vi var & kikade i riksdagen...
Denna gång kommer det dock att bli roligare! Jag ska nämligen jobba på en mässa som Ikea har i samband med 'Love Stockholm' & bröllopet. Så jag behöver all sömn jag kan få för det kommer att bli en lång & anträngande dag med att hitta rätt T-bana + stationer, hitta hotell, hitta till skeppsbron & samlingen som sker kl 18.00.
Äsch, om någon fixar det så är det jag! På med skön musik i lurarna, släng på ett leende & allt kommer gå som en dans.
Har förövrigt haft ett bra avslut på dagen. Tror att det kommer att hålla i sig tills imorgon. Bra shit liksom.

Fred!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0