blow me

Idag har jag varit på sjukhuset & blåst i en maskin för att testa mina lungor. Efter första testerna fick jag prova
astmamedicin & sitta ner o vänta en kvart. Hittade dock ingen stol så jag stod men efter ca tio minuter så känner jag hur händerna domnar av & benen börjar vika sig. 'Wööw' - tänkte jag, som tur såg en kvinna paniken i mitt ansikte & gav mig hennes plats. Till slut kom sköterskan ut för mer test, efter det fick jag ligga ner lite. Men det tyckte jag var tråkig så jag sprang ut till bilen för en sväng till a6 & nya skor. Fast kruxet var att när jag skulle släppa kopplingen så gick det inte för mitt ben skakade nåt så sjukt! Men jag kom till a6, svag som attan. Mamma tipsade om att kaffe skulle hjälpa så en STOR kopp sprang jag iväg & köpte mellan skoprovningen. Fick iaf tag i ett par grå tygskor från Vagabond. Grått är grejt! Bild kommer snart.

Nu en powernap innan jobb.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0