socker

Jag är lycklig. Det bubblar inom mig, o det är inte colan. Det är du & dina filuriga blickar.

Dock en halvsorglig sak är att mor&far ska sälja sitt hus, mitt barndomshem. De köpte nämligen sommarhus i Båstad igår, vilket är jätteskoj. & nu ska de även försöka hitta en lägenhet någonstans i stan. Jag tycker att de gjorde helt rätt i att sälja & köpa nytt, de behöver verkligen inte det stora huset, men det blir tråkigt att inte kunna åka till Hovslätt mer. Älskar det huset & alla minnen man har därifrån, alla dagbarn man lekt med, alla knän man skrapat. Men nya minnen skaffar vi oss i Båstad!

Big up är att jag & Tessan har träffats två gånger på EN månad! Det är nytt rekord & jag gillar't!
Idag har jag haft underbart frukostsällskap på 'Vasas', amerikanska pannkakor med hallon. Sjukt gott! Dock så antog jag utmaningen, som inte existerade, att jag skulle trycka i mig båda mina stora pannkakor med glass & sirap! Big fail, men det var inte långt ifrån!

Maria får mig att fnittra som en liten flicka genom söta sms. Saknar henne. 

Hoppas även på att jag får träffa Ellie snart! Hon & jag träffades i Stockholm när Ikea hade 'Tillsammans'-projektet, båda vi två jobbade i 'matbaren' & klickade direkt! Så tummarna håller jag för oss.


Ikväll blir det piren med massa olika folk. Kommer bli fantatiskt! Sol i sinne, brun inne! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0