pärlor

Första veckan efter semestern är avklarad. Jaevlar vad trött jag varit heeeela veckan. Big up för att jag upptäckte det fantastiska med att sova ett par timmar efter jobbet!
När måndagen kom visste jag inte hur saker & ting skulle bli, men se på tusan så gick det kanon. & snart är det dags igen.

Idag började jag på en Mysorekurs på Myoga. Har inte yogat på 'riktigt' på väldigt länge nu & trodde att det skulle kännas jobbigt & hade lite ångest innan. Eftersom det var mest nybörjare så var tempot lugnt & vi gick inte så långt in i första serien. It feel good to be back! Älskar energin man får med sig därifrån.
Det är två tillfällen kvar på kursen; lördag 9.00-10-30 & söndag 9.00-10.30. Känns skönt med en lugn hel efter semestern. Vila upp sig & rena kroppen på allt skit man samlat på sig i kroppen & i huvudet.

Var även i kiosken förut & köpte lite choklad & en cola, det är ju trots allt fredag.

FRED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0