sicknessess

Det är inte ofta man vill lägga sig på marken & bara ge upp. Men snart gör jag det.
Har varit dålig till & från i två veckor. Först magkatarr som har gjort ont som sjutton!
& sedan en vecka tillbaka har något virus härjat loss i min kropp. Igår fick jag äntligen (!) träffa en AT-läkare som faktiskt vill hjälpa mig. TACK du söta! Jag fick penicillin & nånon annan tablett som förhoppningsvis ska hjälpa mig. Har inte ätit ordentligt sedan i fredags, bara små små portioner av mjuk 'mat' så som vattenmelon, drickyoghurt & vitt bröd. Men igår fick jag i mig lite stekt ris & annat gott. Är sjukt hungrig men kan inte göra så mycket åt det. Wuä.
Helgen har för det mesta spenderats hos mor&far. Där jag fått lite sällskap & mat. De är helt fantastiska de där två (:

Igår var det visning på mor&far's hus. Det hade kommit jäääättemycket folk! Mäklaren var helt förbluffad över intresset för huset. Men det är ju ett väldigt fint hus! Idag är visning nummer två sedan sätter budgivningen igång.

Nu har klockan slagit 06.00 & jag har tagit dagens två första mediciner. Uscha. Jag ska äta den ena fem gånger om dagen & den andra tre gånger. Utöver dem har jag värktabletter, medicin för magkatarr, pollen & p-piller. Mina dagar består av att äta piller & vänta på att få äta nästa..

Efter ha tittat klart på 'Rome' så har jag ju övergått till 'Carnivàle' & den serien är helt underbar! Hade jag inte haft mina serier här hemma hade jag nog gett upp för länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0