redo

Nu har jag minsann friskförklarat mig själv! Igår var jag ute bland folk för första gången på ca två veckor. Körde även bil & backade in i en hög trottoarkant.. Inte lika bra, men ingen större skada skedd.
Mor var här igår. Vi gick till CK - köpte räkmacka & kaka. Efter fikat hjälpte hon mig med städning & följde med till Jysk där jag köpte ett skåp till badrummet. Skönt att äntligen (!) få upp sakerna från golvet. Min mor är så bra.
Jag har så mycket sömn att ta igen efter de här veckorna helt utan. Det gör att jag sover säkert tio timmar varje natt.
Nu ska jag duscha & åka upp till IKEA för att fixa lite hyllor min far ska sätta upp senare idag. Trodde inte att man kunde ha så här mycket energi & vilja att göra saker. Men efter att ha legat ner i två veckor vill jag göra allt & jag vill göra det NU! Sjukt skön känsla.

Jag tänker aldrig mer bli sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0