04.02

Tre timmar. Det var allt jag fick. Vaknade 04.02, kunde inte öppna munnen. Gick ut i badrummet för att se vad problemet var. Försöker öppna munnen, SMÄRTA, börjar kallsvettas, stapplar ut mot sängen, benen skakar. Det värker i hela kroppen & det blir svart för ögonen. Jag ... vaknar på golvet vid sängen, genomsvett & blöder munnen. FUCK! Jag svimmade! Var är jag på väg? Vilken jävla start på denna onsdag. Det kan bara gå uppåt här ifrån? Just nu vill jag bara kunna äta, sova en hel natt, slippa smärtan, träffa vänner, träffa dig. Bli frisk.

Någon som varit helt underbar - MAMMA. Hon har kört mig fram & tillbaka till doktorn & apotek. Handlat när jag blivit hungrig, diskat, lyssnat på mig när jag gråtit & klagat i telefon & kommit hit för att bara se hur det är med mig. Du är min klippa!
PAPPA har självklart också varit kanon. Åkt till närmaste öppna kiosk, sju på morgonen, & köpt drickyoghurt, lagat mat & bara varit så där varm som du kan vara ibland när man känner sig som en treåring igen.

Ray LaMontagne är mitt sällskap under dessa tidiga timmar.
Under måndagen & tisdagen har jag kollat på en den film bl.a. 'Sex & the City 2', inte alls så bra som sen första, 'Date Night', helt ok & 'Toy Story' den är så himla söt så jag var tvungen.

Om en timme börjar ännu en dag full av medicin att ta i rätt tid. Usch. Men så länge de får mig frisk.

FRED UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0