Ännu en helg

Startade helgen med att gå på stan två gånger, en gång själv & en gång med syster. Efter att ha stått i bilkö i parkeringshuset i 40 min blev det stress med att byta om & fixa iordning sig till Wettegårds kräftskiva. Säkerligen en av de mysigaste kvällarna någonsin. God mat & sköna familjen. Kvällen avslutades med allt för många omgångar av 'Med vilda gester'. HAHAH! Måste säga att min famlij är bäst på charader! :D
Lördagen började flera gånger, från 05.44, med jämna mellanrum genom SMS som plingade till jämte kudden. Blev pannkaksfrukost på Vasas som följdes med jakt på en glödlampa. Hem & sov lite, stack iväg & fikade. Hälsade även på i Bogla en kort stund där finingarna Nina & Emil hade kräftskiva/inflyttnings- grillfest. Sedan direkt till Gabbi & lite föris innan krogen. Hade helt ok kul. (: Kan inte gå fel i sällskap med Gabbi & Pernilla.
Idag har jag varit på två lägenhetsvisningar med mor & far. Sedan var vi & handlade & de hängde med hem till mig där de hjälpte mig att sätta upp min stringhylla. Eller rättare sagt sidorna till den, för hyllplanen håller på att målas.
Nu har jag lagat panang curry & bakat kladdkaka. Smask.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0